bktsno Merhaba, ben normal doğum istiyorum. Ama genelde özel hastanelerde hep sezeryana yönlendiriyorlar diye duydum. Yani illaki bir sıkıntı bulup doğumun sezeryan olmasını sağlıyorlar. Aranızda medical park ankarada normal doğum gerçekleştiren var mı?
bsraasl bktsno ben ilk kızımı Keçiören şubesinde doğum yaptım sezeryan oldum ama bebek hiç doğum pozisyonuna girmediği için sezeryan oldum. Zaten son zamanlara doğru sende öğrenip anlıyorsun canım bebeğin kafası yukarda görünüyor yada bir sıkıntı varsa ultrasonda görünüyor. Birde doğum paketlerinde sezeryan yada normal fiyatı değişmiyor zaten ikisi de aynı o yüzden normal daha kolaylarına gelir bence. Sezeryanda dünyanın kişisi başında bekliyor ameliyathane doluyor falan
bktsno bsraasl doğrudur doğum paketlerinde fiyatlar aynı ama ameliyat olunca doktor hastaneden daha fazla para alıyor diye söyledi bir arkadaşım