Nur1290 ben hafif bir nezle geçirdim ve bademcik ağrısı geçen haftalarda. Mandalin, portakal vs yedim bol bol. Sıcak suya zencefil limon ve bal koyup içtim. Bazen ılık suya sadece limon sıkıp içtim. Öyle öyle iki günde azaldı. Ama çok zor oluyor cidden ilaçsız☹️Baş ağrısı da muhtemelen burnunuz akmıyorsa falan ondan oluyordur, ona çözümüm maksimum burna tuzlu su çekmek ve boğazı tuzlu suyla gargara yapmak.