asiye121 Az önce doktordan çıktım 6. Haftam yeni bitti kalp atışı göremediğini söyledi eğer 3-4 gün sonra tekrar duyulmazsa gebeliği sonlandırmamız gerektiğini söyledi ? Başına gelen var mı ?
Tufu2 asiye121 benim 6+4 de var dendi ama asla duyulmadi icim rahat etmedi 8. Haftada duydum ve gordum 9. Haftaya kadar yolu var deniyor genelde guzel dusun canim benim insAllah saglikli bi sekilde devam eder 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
asiye121 Tufu2 içimde kötü bi his yok sadece doktor moralimi bozdu ve ilk kontrolde söylediği şey duyulmazsa alttan bakarız var mı yok mu diye