Kızlar cuma günü 50 mg şeker yuklemesi yaptirdim ve aclik 86 1. Saat tokluk175 çıktı
Doktor dâhiliye ve ordan da diyetisyene gönderdi dâhiliye bana şeker takibi yap dedi açlık tokluk bugün Başladım tokluk icin yemege başladıktan 2 saat sonra ölç dedi ve birinde 87 birinde 97 geldi normal mi bu