ongen Kızlar daha önce yine böyle bir başlık açmıştım ama bu sefer farklı isimlerle karşınızdayım :) Oğlum için isim arayışındayımm. Fikriniz nedir, hangisi sizce ?
Aby0707 Ö ve ğ çocuğa ileride ismi konusunda resmi işlemlerde problem yaratabilir kendi ismimde ü geçiyor ve zorlanıyorum özellikle uçak yurtdışı gibi konularda nacizane başka bir isim seçme şansınız varsa zorlanan birisi olarak onu öneririm