sib1234 çarşamba suni verecekler olmazsa sezeryana dönecek tadım biraz kaçık arkadaşlar depresyona girdim gider ayak
Ecemsu_12 sib1234 Ben bugün gittim bana 39 haftalık bebek suyu fazla dediler yatış verdiler kabul etmedim ne bir açıklik hiç bir şey yok çok korkuyorum eve ağlarayak geldim ne yapacağimi bilmedim kendi sancilarimi bekliyorum bu aksilik çıkmazsa
Gulsahhhh53 sib1234 bende 40+2 oldum beklememi söyledi bugün vajinal muayne yaptı bekleyelim dedi neden sezeryana donulsun ki suni verilir eve yolladi kendi sancimi bekliyorum benimde açıklık yok çocuk yukarda dedi endişelenmeyin sancı açılma vs bı anda oluyor
Silaaaamom2025 sib1234 sancı da açılma da biran da oluyor hiç merak etmeyin ben de sancım 1 günde birden bire başladı açılmam gittiğimde 1 cm di 7 saat sonra açılmam başladı müdahale ettirmeyin bence bekleyin mutlaka
Mavisanne16 sib1234 evet aynı ama doktorum yatış ya da süreç için daha bir sey dememişti belki bekleyebilir diye düşünüyorum haftaya kadar
sib1234 Gulsahhhh53 suniyle açılma olmazsa sezeryana döner diye tedirginim 40+6 da suni veririz diyo, mantıklı mı sizce?
betealt sib1234 yani benim oğlum kakasını yapmıştı. O yüzden bir şey diyemeyeceğim canım. Her hamilelik farklı çünkü
Mavisanne16 sib1234 ne dedi doktorun. Beni de perşembe yatışa alacaklar kendisi gelmiyor nst sancı falan yok 41i beklemeyelim suyu azalır dedi doktorum