Yelizmurat
Zelihaurgun
Bugramom Bu Kilo olayı genetik faktörlere falan da bağlı. Doktor normal dedikten sonra aza çoğa pek takilmamak lazım 😉sağlıcakla kucagimiza alırız inşallah bebişlerimizi . Zaman bir yandan geçmiyor gibi.... diğer yandan gerçekten az kaldı. 🙈 Güp güp 💕💕💕💕