Asya66
Ne güzel kendi evin var ben 6 yıldır kiradayım şükret bence 🌸keşke kendi evim olsada tek sobalı olsa asla alçaltıcı bişi değil bu.. soba zahmetli iş ki kendinle gurur duy onu yakmak felan zor ,o sobayı küçümseyen insan acaba doğduğunda doğalgazı mı varmış ne saçma insanlar var yaa ..