nurguldefne Hanımlar merhaba. 40+4 hastanedeyim şuan suni sancı verip doğumu başlattı doktorum. Sancılarım düzenli ama açılmam yok. Hareket de ediyorum. Ne önerirsiniz?
nurguldefne 1kovakizi merhaba nerdeyse 8 saat sürdü sancım, son saatlerde hızlı bir açılma oldu ve doğdu kızımız. Sıcak suya girdim o iyi geldi sanırım.
1kovakizi nurguldefne yaa tebrik ederim allah analı babalı büyütsün sağlıklı bir ömrü olsun prensesin