ruzgar21 MS2 teşekkür ederim canım hatırladın mı beni ahahahahah 😂😂😂 15 de net kız alışverişe başla ddi doktorum
MS2 ruzgar21 evetttt özellikle baktım eski yazışmalarımda buldum seni aklıma geldin 💖💖💖💖 çok sevindim şükürler olsun canım inşâAllah sağ Salim kavuşuruz prenseslerimize 🥹🥹🥹💖💖💖💖💖 ben 24 oldum doktora yine soruyorum kesin kız demi diye 😂😂🫣🫣🫣
ruzgar21 MS2 ayyyyy bende 15 de sordum evet kesin dedi alışverişe başladım ismi de öykü olcak inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😘😘😘😘
GULLMOMMY ruzgar21 banada 13 haftalik ken %80 kız demisti ama emin konuştu ve hiç değişmedi bir oğlum var inşallah kızıma kavuşmaya gün sayıyorum sağlıkla gelsin sizinkide