BusraTugay Kızlar dün doktor randevum vardı bu zamana kadar hep baş geliş duran bebegim bu hafta ters duruyormuş doktorum söyledi döner mi ki daha zamanı var mi yoksa dönmez mi başına gelenler fikir verebilir mi acaba
Yalinn8 BusraTugay 38 olduk donmedi zorunlu sezeryan ama senin daha zamanin vaf dönebilir bana gecen haftaya kadar dönme sansi var diyordu dr😉
BusraTugay Yalinn8 kaç haftaya kadar dönmezse sezeryan diyorlar ki bunu çok merak ediyorum bi tarafım normal bi tarafım sezeryan istiyor son haftalara yaklaştıkça insan tedirgin oluyor açıkçası 😊
Yalinn8 BusraTugay ben de normal istiyordum dr um da, 36 da sezeryan lafi gecmeye basladi donmemesi ihtimali uzerine, 37 de bakalim belkiler ama tarih de konustuk bi yandan, 38 olduk sezeryani netlestirdi
BusraTugay Yalinn8 anladım canım teşekkür ederim Allah yardımcın olsun kolaylık versin Rabbim sağ salim kucagina almayı nasip etsin bebisini inşallah
BusraTugay Nazoliii 2 hafta sonra tekrar gidicem bakalım ne dicek doktor bi tarafım dönsün bi tarafım dönmese mi acaba diyor normal doğumdan korkuyorum galiba 😊
Nazoliii BusraTugay valla ilk kızımda hic bir dogum yasamadigim icin normal dlgumu cok istedim o kadar yürüyüş bilmem ne fayda etmedi acilmam dahi olmadi mecbur sezeryana alindim 🤷♀️ bence korkmayin eger kendinizi odaklarsaniz doguma korkmazsiniz 💝
BusraTugay Nazoliii bakalım hayırlısı neyse o olsun Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 😊