Bende sizinle aynı durumdayım 10 kasımda regl olmam gerekiyordu ama maalesef olmadı🥺 çok stres oluyorum olmadıkça 4 gün önce test yapmıştım negatif çıktı maalesef testim yok sipariş verdim bekliyorum 8.günü bugün ve hala olmadım insan çok geriliyor.sizin regl olacak gibi belirtileriniz var mı?