kbrabilgiinn Kızlar ben 16 haftalık hamileyim ve ilaç kullanıyorum 2 senedir. Hamileliğimde özellikle hiç bırakmamam gerekiyor bıraktığım an nöbet geçiriyorum. Çevrenizde hem epilepsi hastası olup hem doğum yapan var mı? İlaç kullandığım için çok tedirginim…
Merve-metin kbrabilgiinn ben canım hem epilepsi hastasıyım doğum yaptım hamileliğim boyunca ilaçlarımı saatinde içtim sorun olmadı sadece normal doğum yapamıyorsun stres kaynaklı nöbet tetiklenmesin diye zorunlu sezeryan oluyorsun
kbrabilgiinn Merve-metin zaten bende o strese dayanamam canım sen hangi ilacı kullanıyordun, tebrik ederim bende umarım sağlıkla bebeğimi kucağıma alırım her ilacı içtiğimde o kadar tedirgin yutuyorum ki beni çok iyi anlarsın
Merve-metin kbrabilgiinn evet canım çok iyi anlıyorum seni sen sadece dr dinle kimseye kulak asma yeter ben epix 1000mg kullanıyorum günde 3 kere içiyorum birde tegratol içiyorum bende ekstra rahatsızlandığımda ilaç içerken çok tedirgin oluyorum çok korkuyorum bişey olacak diye içini ferah tut bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canım stres yapma yeter stres bu dönemde en büyük düşman çünkü