Arkadaşlar 32+1 haftalık ama bir hafta önde gittiği için 33+1 haftalık gebeliğim var. Bir kaç gündü göbeğimi aşağada hissediyordum ama bana öyle geliyor sanıyordum taki bugün biride söyledi. Bu haftada daha erken değilmi göbeğin aşağaya düşmesi? Doğum belirtisi mi yoksa? Bide arada sırada bir kaç gündür adet bel ağrısı gibi bel ağrım oluyor ama düzenli değil kasılmaları da oluyor