hilalaselll4 Kızlar aranızda emzirirken hamile kalındığında göğüs ağrısı yaşayan var mı belirti olarak
Qiztamam_18 hilalaselll4 bebeyim 4 aylıkken hamile kaldım ben emzire emzire göğüs uclarında diyilde koltuk altında ağrılarım oluyor doktorda sütü yasakladı artık emzirmiyorum
Baahaar Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşaAllah. Kaç haftalıksınız doktor olumsuz konuşmadı dimi dikişler hakkında rahat geçiyordur umarım ? Bende 3,5 ay önce 8 aylık bebeğimi karnmda kaybettim sezaryen oldum o yüzden soruyorum