Cnntugur vergi alınması belli bir miktar üzerinde oluyor. Mesela 300 -500 lira civarındaysa oluyor. Ben Ali express değil de bi iç giyim firmasından alışveriş yapmıştım PTT ye 200 lira vergi ödedim gümrük vergisi. Hatta gümrük ve ticaret bakanlığına şikayet ettim ama maalesef belli bir miktar üzerinde belirli bir yüzde ödüyorsunuz