28e Ben 21 haftalık gebeyim ve detaylı usgde bebeğimin sıvısının az olduğunu söylediler günde 3 lt su içmeme rağmen haftaya tekrar kontrolüm var ne yapabilirim ve neden böyle oldu
Mapiamapia 28e bende 33. Haftalığım bana da suyun 9 dedi 8 sinirmis havuc suyu önerdi ama bende şeker cikti oyzuden tuketemiykrum havuc suyunun arttirdigini söylüyor doktorlar
28e melike077 suyum hala sınırda arttığını düşünmüyorum başka bir doktorda suyun normal olduğunu söyledi ve suyun gelmiş olma olma ihtimaline karşı test yaptırdım negatif olduğu için suanda sınırda seyir ediyor
28e melike077 bebek hareketlerinin az olması sıkıntıydı benim için ve tabi daha kötü durumlarıda var ama olumsuz düşünmemeye çalışıyorum