Kızlar selam bugün 40+0 olduk. Hiç açıklığım yok nstde hiç sancım çıkmadı. Bebek iyi suyu da yeterli azalma olmadı. Doktorum muayenede rahmimin yumuşak olduğunu söyledi. Doktorum risk almamak adına maksimum 3 gün bekleyelim dedi eğer normal sancım gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacak. Normal doğum istiyorum fakat suni sancı korkutmuyor değil. Bu haftaya gelip hiç açılmadı olmayan var mı? Sezaryen istersem olabilirim. Suni sancı denemeli miyim yoksa sezaryeni mi tercih etmeliyim çok kafam karıştı ve korkmaya başladım her yöntemden :(