Benim oğlumun değeri 19 çıkmıştı bir gün mavi ışıkta kaldı çok şükür geçti tecrübesizdim mamaya öcü dedim ilk zamanlar mama verin lütfen ve cok sık emzirin bazen çok sık emzirseniz de emiyor sanıyorsunuz aslında emmiyormus çok üzülmüş ağlamıştım geçiyor çok şükür