Zeynebrima 33+5 iken doktorum kilosunun 2.50 gr olduğunu söyledi sizce normalmi 🙄 doktor azcık geriden geliyor beslenme açısından dedi boyuda 45 cm karnımda kilo alması için neler yapabilirim 😬😬 ???
Fattmasevinc Zeynebrima cihazlardaki değerler çok doğru olmuyormuş boy kilo açısından çok dert etmeyin Bi sıkıntı yoktur bence
ozgeya Zeynebrima ultrason cihazlarında 500 gram eksik ya da fazla ölçme sapması oluyor.Bence gayet iyi kilosu boyu,benim bebeğim 37+6’da 48 cm ve 2954 gram doğdu gelişimi de gayet iyiydi,doktorum da gayet iyi olduğunu söylemişti.