Bsrasmssk kendi sağlığım , bebeğimin sağlığı , evim , ailem vs bir çok şeyden sınanıyorum ben de herkes gibi . Her şey o kadar üst üste geliyor ki , riskli gebeliğim var kv bakıyor bize, hepatit b si var , sürekli bir yerlerini kanatıyor , bulaş riskim var doktorum da doğumdan sonra yapalım aşını dedi , dün yine bi risk yaşandı evde , kuluçka süresi 6 ay hemen belli olmuyor, bu hastalığı kaptıysam testte belli olmadan doğuma girerim de bebeğe geçer diye ödüm kopuyor 🥺