Babyboy3 PapatiA hamileyken dis eti daha cabuk iltihap oluyo ama gargara yap 3 kere fırçala dis ipi kullan cabuk geciyo
bilikk Canım benimde öyleydi dişçi birşey yapamayız kadın doğumda bence yapma dedi 8 günlük bir antibotik kullandım gebelikte kullanılan sumak suyu tuzlu su gargarası yaptım günde 4 kez fırçalandım daha iyi oluyor