Senemceeee Kızlar selam herkese, 4,5 aylık hamileyim saçlarım çok uzadı ve yıprandı kestirmek istiyorum ama saçma sapan hurafeler duyuyorum ister istemez içim huzursuz oluyor. Siz hamileyken saç kestirdiniz mi 😅
busraaker Senemceeee canım valla bende kestircem hurafelere inanmıyorum hocalar da onay veriyor zaten
minnosss58 Senemceeee bende aynı şekilde kestirmek istiyorum ama bu sefer de psikolojik olarak etkilenir miyim acaba diye düşünüyorum ikilemde kalıyorum
ghostty Senemceeee ben bu hafta kestireceğim. Benim zaten kahkullerim de var mesela sürekli kısaltıyorum. Boşverin hurafeleri geçmişteki söylemlerin hepsi anneyi endişelendirmekten başka bir şeye yaramıyor😊
samira555 Senemceeee 26 haftalığım kestiriyorum bende duydum yok bebek düşer bilmem ne insan korkuyor ne kadar inanmasa da ama kestirdim saçlarımı saçma hurafeler işte 🙂
segmenseval Senemceeee ben kestirdim 6 aylık falandım hiçte bişey olmadı belime kadar olan saçlarımı omzumda kestirdim hem de 😅
sevacano Senemceeee O ömrü veren Rabbim bizler kimiz ki bebeğimmizin ömrünü belirleyelimm ben 2kere kestirdim 🙏🏻Rabbim tüm bebekleri sağlikli uzun ömürlü etsin boylr boş şeylere inanmayin
Mihrasina_ Senemceeee ay sırf bu hurafeye inanmıyorum diye kendimi yırttım ne saçan sapan felan diyorum hala ama içimden bir şey bana o şaçı kestirtmiyor 😂 o kadar saçmaki