aysekalp 26 haftalik olduk son doktor kontrolunde bebegin esinin hala asagida oldugunu bunun normal doguma engel oldugunu soyledi sizin plesenta ne zaman donmustu
sydhjjhj aysekalp bana 17 de rahim ağzını tamamen kapatmış dedi .21 de yukarı çıktığını söyledi doktorum . İnşallah sizinki de çıkar. 33 te çıkan duydum . Belki daha geç çıkan da vardır .dua edin 😇🤲🏻