Merhaba kızlar nasılsınız detaylı ultrasonda gittim doktor karın içi sıvının azaldığını söyledi bakmam gerekiyor bebek gelişimi şuan güzel dedi ama suyun azalmış kontrol etmemiz gerekli dedi sizin başınıza geldi mi napmam gerekiyor arttırmak için 🙏🙏🌸