Günaydın annelerim 7 hafta 2 günlük hamileyim ve sağ tarafımda yemekten sonra hafif şişme hissediyorum ve biraz sancı oluyor çok normal mi acaba belim de ağrıyor dün biraz kahverengi akıntım geldi progestan hap var onu içiyorum çarşamba günü ve perşembe günü hastaneye gideceğim randevum bulamadım çünkü bel agrim daha çok oluyor ama size de oluyor mu öyle sağ tarafta şişkinlik hafif sancı sertleşme yok ama