Bebekkuzu Haftadan selamlar kızlarımmm Cumartesi bebeğimi gördüm 😍 cinsiyetimiz 12. Haftada belli oldu kız 💕 Bulantılarım çok çok azaldı . Bugün ilk defa hamile değil gibi hissediyorum 🤣 Sadece kalcam pelvik kaslarım ağrıyor. Benim gibi olanlar var mı? Bide yanmam var bol su içiyorum. Sizler nasılsınız?
atesvesu Bebekkuzu 16+6 dan selamlar benim mide bulantılarım 14.haftada yok oldu şuan sadece halsizlik yorgunluk iştahsızlık var bizimde cinsiyetimiz kız ❤️ gerçekten de zaman su misali ilk başlar geçmiyordu surda 2 3 hafta sonra yolu yarılamis oluyorum 🥹
PapatiA Bebekkuzu 15haftalığız bizde inanırmısın hiç bir belirtim yok sadece sabah biraz geç kahvaltı yaparsam midem kalkıyo o gebelıkten öncede vardı yani ne bulantı ne ağrı hiç bisey yok doktor göstermezse inanmam
atesvesu Bebekkuzu erkek senesi diyor bazıları da iki kızım var oğlum olacak gibi hissediyordum ama bir kızım daha olacak hayırlısı böyleymiş sağlıcakla gelsinler dünyaya 💐
simssmom1 15+6 da 16 dan sayılır mı 🫠🫠☺️☺️ biz de bugün nasipse cinsiyetimizi öğreneceğiz iki oğlum var kız çocuklarına içim eriyor umarım benim de bir kızım olur