adatuna Allahneverdiysee ben her markanınkini kullandım hepsi aynı bence çok özellikli bir şey almanıza gerek yok rahatlıkla birini kullanabilirsiniz
penbe_karisi Bir gebenin günlüğü çok güzel ve hassas evzanede satiliyormu bilmiyorum ben Trendyoldan almıştım
rosee233 @“Allahneverdiysee”#p38554737piki baya belirgin gösteriyor pik olduğunda pik çizgisi koyu mürdüm oluyor baya belirgin çıkıyor
sizdenbiriyim vanilya_kokusu_ bende artimed aldım elimdeki bitince ama bilmiyorum başta pembe oluyor sonra silikleşiyor geç yumurtluyorum düşüncesiyle geç başladım ovuaslyona bugün döngğmün 28. Günü ve testler böyle bakar mısınız
Allahneverdiysee sizdenbiriyim hepsi silik çizgili test mi sorunlu acaba ? Bir de geç mi başladın test yapmaya regl bittiği gibi yapmaya başlanıyor sanıyordum
sizdenbiriyim vanilya_kokusu_ ay yok bu üsttekiler de önce öyle göründü ertesi gün silikleştiler hatta üsttekilerin ilk halini de atayım size
vanilya_kokusu_ Allahneverdiysee yani gebeliğimj de artimet ile öğrendim ovulasyon testi de onu kulandim
sizdenbiriyim Allahneverdiysee geçen ay 23. Gün yumurtladım en baştan takip ettim dedim bu ay artık ortasında fln başlarım gerek yok testleri boşuna kullanmaya ama işte ya kaçırdım ya da daha yumurtlamdım ki döngünün 28. Günü