Herkese merhaba. Ben özel eğitim öğretmeniyim öğrencilerimizin bağışıklığı düşük olduğu icin çabuk hastalaniyorlar. Doktor bana grip aşısı yaptır seni de bebegi de korur dedi. 5 aylik hamileyim. Aranızda yaptıran var mı yan etkileri falan oldu ne düşünüyorsunuz bu konuda sevgili anneler ?