Kızlar selam 39+3 oldum bugün hiç sancım yok ama artık doğurmak istiyorum 😂 doktor 41e kadar gelmezse suni sancı ile başlatırız dedi önerilerinize açığım tüm tuşlara basacağım artık günlük yürüyüşler yapıyorum evde de hep temizlik falan çok oturmamaya çalışıyorum ama başka neler yapabilirim?