Kızlar zaten bir tane evladım var tek sefer korunmasız ilişki ile Allah nasip etmişti çok şükür 4 aydır korunmuyoruz ama ilişki düzenimizden de kaynaklı hamile kalamıyor olabilirim eşimle ikimizde nöbetçi çalışıyoruz bu ay ovülasyon aldım ama yumurtlama günü ilişkiye giremedik(yine nöbetçiydim) Gece girmiştik ilişkiye ben sabah da pik gördüm zaten yine de umut var ama bu yüzden değil mi
Ben neden bu ay da olmadı olmuyor olmayacak gibi hisse kapıldım anlamıyorum regl olmadım henüz 1-2 günüm daha var.
Kendimi çocuğumuz olmuyor şeklinde inandırdım galiba afedersiniz bu sabah ishal gibi karın ağrısı ile uyandım ve rahat bir şekilde tuvalete çıktım ona bile ümitsizlikle yaklaşıyorum gebe olsam kabız olurdum bu adet belirtisi diye :(