35+1 oldum sonunda 2.gebeliğim ama o kadar zorlanmaya başladım ki sol bacağım yan tarafım çok ağrıyor bebek aşağı baskı yapıyor sanki heran çıkacakmış gibi geliyor. Yürümek bile zor olmaya başladı. İlk gebeliğimde 39.haftada bile fıldır fıldır geziyordum bu neden böyle oldu anlamadım 🙈 var mı benim gibi hisseden gelin sohbet edelim 🥰