amoretta Arkadaşlar tuhaf doğum belirtileriniz var mıydı ? Bugün 39+1 ve inanılmaz gergin ve huzursuzum. Kendime bile tahammülüm yok. İçimde resmen volkanlar patlıyor 🌋🌋