glnzkrkmz henüz daha 3 aylık bir anneyim ama hamilelik gibi bir süreç değilmiş annelik. Bir anda inanılmaz bir sorumluluk ve güç geliyor insana. Yani nasıl yeteceğim diye düşünürken hamileyken, doğumdan sonra oturup bunu düşünmüyorsun, fıtratımız o kadar uyumlu ki sürece, çok zor bir bebekte olsa, bir şekilde uyum sağlanabiliyor bir süre sonra. Stresten olabildiğince uzak kalmak benim en önemli tavsiyem olabilir 🥹 birde kimseye kulak asmayın. Güvenebileceğiniz sağlık kurumları, hekimler kafanızda belirlediğinizde, görüş alabilirim dediğiniz aile büyükleri eş dost var ise onları da kafanızda netleştirip, herkese net olun derim. Çünkü her kafadan bir ses değil, bin ses çıkıyor bu dönemde. Herkesi geçiştirmek için tamam diyordum ama artık net olarak ben böyle yapıyorum sıkıntı görmüyoruz ama dediğinizi de gerekirse uygularım diyorum. Başka türlü insanın kafası çorba olmaya çok müsait