aslnrerby umransag ben 4 gün önce erken gebelikle silik şekilde öğrendim bugün 14 haftayız sanada nasip olsun inşallah::)))
lilars umransag Adetime 4 gün varken öğlen yaptım pozitif çıktı..ertesi gün yani bu sabah tekrarladım yine pozitif 🙏🏼
dalyaluna35 Varsa cikar kuzum benim de adete 4 gun vardi dpo 12. Gundu negatif cikti hamileysen silik cizgi cikmasi lazim bu dönemde gec dollenme degilse catlama zamanini biliyorsan
zfrnemos umransag hayır yumurtlama bazen adet bıttıkten sonra hemen oluyo kımısı gec oluyo kımı reglırken oluyo degısık bı durum
zfrnemos Gec dollenme oluyo vs erken gebelık testıyle sabah ılk ıdrarla yapın ama ılk 5 dk onemlı zaten testte yazar sonrası kuruma cızgısı oluyo ınsallah gebesınızdır
umransag babymom2026 erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı halen kasıklarımda batma var değişik belirtiler var bilmiyorum ama bu ay da olmayacak belirtileri olsa da belli nasip önümüzdeki ay bakacağız artık☺️
umransag babymom2026 1 saat önce de sol kalçamdan yukarı doğru belimde bir çekilmeler var halen devam ediyor galiba aklımı yitiricem
umransag babymom2026 sinirlilik hali var aşırı derecede hormonlarım değişti yemek yedikten sonra uyku basıyor yorgunluk sol kaşıkta hafif ağrı var bu belirtilere rağmen negatif çıkarsa vücudum gerçekten bana oyun oynuyor
umransag babymom2026 dün yaptığım test erken gebelik testi negatif çıktı adete üç gün kaldı dün yemekten sonra akşam halsizlik yorgunluk bitkinlik uyku hali geldi bayıldım direk koltuğa vücudum benimle oyun oynuyor galiba üç gün bekleyeceğim tekrar testi yenileyeceğim
umransag babymom2026 testi erken yapmış olabilirim çünkü ilişkinin yumurtlama haftasının üstünden 11 gün geçmiş sadece 15 günden önce idrarda çıkmıyor diye biliyorum zaten