seher_edz kuuzm hayırlı olsun bende 7 gün kala öğrenmiştim ama benimde geçen ay kimyasal diye korkudan Reglime 1 gün kala tam koyulaşınca gittim kana hepsi sağlıksız olacak diye bişe yok bu ay çok şükür sağlıklı ilerliyor ki herkes burda bana kimyasaldan sonra sağlıklı olur demişti kendini hiç boşuna strese sokma ♥️ sağlıkla gelsin minik