Tam 4,5 yıl önce Sadece bir doz tatanoz aşısı yaptirdim . Çünkü yaptırdıktan sonra 25 gün kolum feli gibi gezdim ve inanilmaz agrim vardı. .hiçbir şekilde hareket ettiremedim saçımı toplayamadım bile Doktorum da ikinci dozu yaptırma demişti Şimdi tekrar hamileyim ve zamanı geldi yaptırmak istemiyorum çünkü aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum bir sıkıntı olur mu sizce? Bu arada kesinlikle aşı karşıtı değilim yanlış anlaşılmasın