Merhaba kızlar. Ben bir devlete bir özele gidiyorum. Nerede doğrum yapacağımı da bilmiyorum. 17 haftalık gebeyim. Doğum konusunda kararsız kaldığım
için iki doktora takipliyim. 2 haftada bir gidiyorum bu sebeple. Ultrasonda radyasyon yokmuş ama yine de bir sakıncası olur mu diye tereddütteyim.