ikizlerin_annesi__ Kızlar sizler gibi düşünmeye başladığımızda doktora gittiniz mi doktor tam olarak hangi testleri yapıyor ve nelere bakıyor neler yapmalıyım sizce
[silindi] ikizlerin_annesi__ bende ve eşimde sağlık problemimiz yoktu ama hamilelik öncesinde folik asit gibi bazı vitaminleri kullanma amacıyla ve bilinçlenmek için hem aile hekimine hem de kadın Doğum doktoruna gitmiştim. Çocukluğumdan beri kansızlık ve vitaminsizlik var. Zaten kan tahlili verdim orada değerlerim çok düşük çıkmıştı. İğne filan vuruldum kansızlığım ve vitaminisizliğim için folik asit kullandım. Sonrasında zaten hamile kaldım. Hamilelikte zaten yapılan bazı testler filan var onları kadın doğum doktorunuz söylüyor
fasulyetanesiii Canım ben gebeliğimi takip etmesini istediğim kadın doğum doktoruna gitmiştim, kan testlerimi yaptı detaylı hormon vs. Hem ultrasonla hem de alttan detaylı muayene etti takviye başladık folik asit