Aydın ılgın var Memorial hastanesinde güzel bi doktor başta soğuk biri gibi geliyor ama bilgili bi doktor
Özgür özkul da iyi ama kliniğe 3 yaş üstü çocuk getirmeyin diyor. Nereye bırakıp gelelim yani paramızla rezil oluyoruz. sekreteri desen çok ilgisiz sanki doktor olan kendisi bi havalar geldiğiniz zaman bi Hoşgeldin bile demiyor. Ultrasona bakarken video çektirmiyor doktor kendi izin verdiği zaman çekebiliyorsunuz