Bmlkjhvb Haftaya girerken sol kasıkta ağrı oluşuyor ve uzun sürüyor. Acile gittim açıklık yok dediler sancı cıkmamış ama ağrım oluyor enfeksiyon yok benim gibi yaşayan var mı
Edum Bmlkjhvb sanırım son zamanlarımız normal bende 31+3 şuan yan bile yatamıyorum artık kasık kısımlarında ağırlıktan ötürü cok canım acıyor geriliyor
Bmlkjhvb Edum korkuyorum yarın tam 32. Haftaya gireceğim çalışabilir raporu alacağım bugün gitmek istiyorum ama haftam yarın doluyor bişey olur mu diye de korkuyorum. Sol kasık ağrım var sadece 🥺
arican Bmlkjhvb bugün de alırsın ben 31+5 de aldım devlet hastanesi olduğu için randevu zor oluyor diye verdi raporu