Stres yapmamaya çalış benim gebeliğim den haberim yoktu 2 3 gün yoğun süren kanama oldu adet sandım diğer ay olmayınca evde test yaptım çift çizgi çıktı doktora gittim 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim sordum böyle olmuştu diye olabilir yerleşme kanamasıdır ama bebek iyi şuan dedi inşallah şeninde öyledir sıkma canını stres yapma dua et