heycanlianneadayi Gebe değilseniz veya çocuk emzirmşyorsanız normal değil diye biliyorum kadın doğuma gidip prolaktin değerinize baktırın bence ben kadın doğumda kan verdiğimde prolaktinim 99 çıktığı için doktor göğüsünden süt geliyor mu demişti hamile değildim o zaman sonra bir kaç kan testi vs yaptı ilaç aldım yine kan verdim makro prolaktin diye bir değer varmış bende o yüksekmiş fiziksel ruhsal bir sorun oluşturmaz demişti bana ondan sonra hamile kaldım prolaktinde 2 değere bakıyorlarmış rutin kontrolünüzü kadın doğumda yaptırın bence