edaabykl Bebik61_ ben gittim ama suan full asistanlari bakiyo kendi cok bakmiyor Alev esercan gidiyorum suan oda cok iyi cok memnunum cok nadir asistani bakiyo onun dışında hep kendi orda
sorenita_ kübra hanım harika bir doktor ama genel olarak kaşüstünse tüp bebeğe bakıyor artık. numunede asistanları bakıyor uzun zamandır
edaabykl Bebik61_ denemeden bilemezsiniz bende neslihana gittim hic memnun kalmadm alev hanima gittim cok begendim ona devam ediyorum
edaabykl Bebik61_ ben gitmedim bana uzak oraai ama arkadasm ona giitti dogum boyunca cok memnundu anlattığına göre