Elif160 Esraaqq yok benimde değişmedi ama tek dktra baglı kalmadm bikaç taneye gittim hepsi aynı kız dedi öylede hala😀
AyseDuru @Esraaqq 12. Haftada bize erkek dediler ama 15. Haftada kız olduğunu öğrendik kızımız olacak inşAllah 😊
gamze2208 Esraaqq 12 haftadalarda bende cinsiyet icin gittim %80 erkek dedi doktor 13 haftada tekrar gittim kesin kiz dedi suan 17+4 deyim 19 20 haftada bir daha gitcem net olmasi icin
Esraaqq Benim Cumartesi günü kpntrolüm var 11+4 olcam ama cinsiyet belli olur mu bilmiyorum özele gidiyoruz