gulssse canım bana da bebeğin başı büyük dediler , kilosu da son kontrolümde baya çok çıkmıştı (gerçekte son kontrolde denilen kilodan -500gr doğdu) , çatı muayenesi yapıldı ve dar sen doğuramazsın denildi sezeryana alındım , 39+6 da sezeryan oldum , o ana kadar asla sezeryanı araştırmamıştım bile , ama elhamdulillah çok kolay geçti , hemen ayağa kalktım , ekstra bi zorluk yaşamadım ben, sırt ağrısı zamanla olabilir onun içinde 6 aydan sonra pilatese gittim çok iyi geldi. Bu arada bebğin başı da tabiki gözle görülür bi büyüklük olmuyor , makineler milimetrik ölçtüğü için öyle deniyor , ben göze alamadım açıkçası duymuştum başı sıkışıp oksijensiz kalan yoğun bakıma alınan bebekleri, çatım dar ve baş büyük denilince benim seçeneğim kalmamıştı , size de çatı muayenesi yapılır sonraki kontrolünüzde diye düşünüyorum , ne olursa olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanız dileğiyle 💓🌸