xxxyz Sultis ilk haftada yatmaya çalıştm cok agrım oldu sırt ustu uyuyun bence sezeryn yaranız iyleşene kadar
mucizem__ Sultis hastaneden çıktım 2. Gün eve geldim gece okadar uykusuz kalmıştım ki yanım üzerine yatıp çocuğu öyle emziriyodum çok şükür ağrım falan da olmadı ama ilk gün full sırt üstü az oturur şekilde yatmıştm
yasarceyda12 xxxyz evet benim sezeryanım iyiydi şükür ama yan yatamadım 3-5 gün kademeli şekilde döndüm sırt üstü yatılıyor başta ben yavaş yavaş sol karnımın altına minder koymuştum yan yatabilmek adına öyle öyle zamanla geçiyor zateb