Bebik61_ Kızlar ben şu an takibini yaptığım hastanede değilde başka hastanede doğum yapmak istiyorum bi doktor için sizce o doktora ne zaman gitmeliyim şu an 26. Haftadayım Bide doktor bişey der mi acaba takibim başka yerde diye