Meri03 sevgibuse ay bnde yazmıştım benımde ıkıncı gebelıgım 19. haftam hıssedıyor gıbıyım ama bagırsak hareketımı tam cözemedım korktum hıssedıyorumdur heralde siz ne zman ılk hıssettınız
meliiissss sevgibuse bence kişiye göre çok değişken 22+4 şu an ve uzun zamandır çok net hissediyorum ilk hamileliğim olmasına rağmen hatta eşim, kız kardeşim bile elini koyduğunda çok net hissediyor
ask7_ Geçen bende böyle bi post attim normalmiş ve cidden normal arada oynuyor arada oynamıyor degisik bebekler 🤣😀
ikincibahar_08 Ben 19. Haftamda kıpırtı şeklinde hissettim şimdi 22 haftalık olduk ayakt gün içinde değilde sırt üstü yatınca vurduğunu hissediyorum onun haricinde saatlerce hissetmediğim oluyor küçükler daha
sevgibuse ikincibahar_08 şuan bende öyleyim 2 gündür dırt üstü yatıjca daha cok hissediyorum özeklikle geceleri
Admsarzu sevgibuse ilk gebelik benim 20+3 16 haftalardan beri hissediyorum bazen çok bazen az normal bence askım
zehrazeynep bende önceki bebeğimde üç aylıktım ama net bi şekilde hissediyordum çok hareketliydi ama bu da üçü doldurduk hala tık yok
Nimoss sevgibuse Plasentanız öndeyse çok hissetmeye bilirsiniz. Plasenta önde ise bebekle aranızda yastık görevi görür hareketleri geç ya da daha az hissedersiniz.