Ben geçen sene lansinoh + gümüş kapak kullandım. Gümüş kapakları sonradan aldım. Keşke hamileyken alsaymışım dedim. Ama müthiş bişi hiç çıkarmadım inanılmaz acımı aldı. Herkese tavsiye ederim. Bu hafta yine doğurcam 😁 geçen seneki lansinoh biraz kurumuş. Sktsi var ama belki kullanırım. Bende bu ay zeytinyağ kullandım o da iyi geldi. Emzirirken karbonatlı suyla silecem ucunu miss. Bide meme zamanla alışıyo emzirmeye gümüş kapakları kullanmaya gerek kalmıyo. Ama Tahriş olursa yine kullanılır. Ömürlük bişi.